آرشیو اسفند ماه 1401

مطالب شرکت ابنیه سازان هونام

لمینت اتاق خواب دخترانه، پسرانه یا زوج بهترین کفپوش اتاق خواب چیست؟

۳ بازديد

لمینت اتاق خواب دختران، پسرانه یا زوج بهترین کفپوش به شمار می‌رود که می‌توان برای زیبایی دکوراسیون خانه از آن بهره گرفت. البته لمینت اتاق خواب تنوع زیادی دارد و فضای جذابی را در محیط فراهم می‌کند بنابراین دقت به طرح‌ها و تنوع آن اهمیت زیادی دارد. طرح‌هایی مانند طرح چوب، انواع سنگ از جمله طرح‌های پرطرفدار به شمار می‌رود.

کفپوش‌های لمنیت به صورت لایه‌لایه هستند که نسبت به پارکت‌های چوبی عمری طولانی‌تر دارند و مقاومت آن‌ها بالاتر است. لمینت‌ها کیفیت بالایی دارند و برای مدت طولانی می‌توان از آن بهره گرفت. لمینت‌های کف اتاق زیبایی منحصربه‌فردی دارند و می‌توان برای تمام اتاق‌ها از آن بهره گرفت. رنگ‌های روشن و باز به سادگی با سایر لوازم خانه جور می‌شود و محیطی دوست‌داشتنی و جذاب را فراهم می‌کند.

کفپوش اتاق خواب حدود ۸ و ۱۰و ۱۲ میل است و براساس میزان استفاده از محیط انتخاب می‌شود. برای محیط‌های پررفت و آمد از کفپوش‌های ضخیم‌تر استفاده میشود و برای محیط‌های کم رفت‌ و آمد می‌توان از کفپوش‌های نازک‌تر بهره گرفت.

استفاده از لمینت‌های تیره‌تر برای محیط‌های بزرگتر کارایی زیادی دارد و می‌توان از رنگ‌هایی مانند طوسی بهره گرفت. طرح‌های شیک و دوست‌داشتنی و البته ساده از جمله محبوب‌ترین طرح‌های مدرن و امروز به شمار می‌رود.

شما می‌توانید از کاتالوگ لمینت‌های بیشتر را از سایت شرکت ابنیه سازان هونام ببینید.

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک را چگونه انتخاب کنیم؟

۳ بازديد

کاغذ دیواری پذیرایی کوچک یکی از پرطرفدارترین نوع کاغذ دیواری به شمار می‌رود که برای خانه‌های کوچک کاربرد زیادی دارد. کاغذ دیواری‌های متنوعی وجود دارد که می‌توان برای خانه‌های کوچک مانند آپارتمان آن را انتخاب نمود. البته در هنگام انتخاب کاغذ دیواری باید به نکات زیادی دقت نمود تا تجربه خرید بهتری داشته باشیم. انتخاب کاغذ دیواری به صورت ضدآب و با کیفیت اهمیت زیادی دارد. کاغذ دیواری باید براق و روشن باشد و فضا را روشن‌تر کنیم،

کاغذ دیواری تنوع بالایی دارد و بسته سلیقه و نوع دکوراسیون می‌توان آن را انتخاب کرد. رنگ‌های سرد مانند آبی، بنفش، آبی بنفش محیط خانه را بزرگتر جلوه می‌کند و یک فضای دوست‌داشتنی را فراهم می‌آورد. اشکال و طرح‌های کاغذ دیواری گستردگی زیادی دارد و شامل اشکال هندسی، اشکالی گل و بوته، طرح ساده، راه راه و... می‌شود.

رنگ‌های متنوعی مانند کرم، طوسی رنگ‌های خنثی هستند که با سایر لوازم خانه بسیار ساده جور می‌شود. دکوراسیون زیبا و دوست‌داشتنی در محیط خانه استفاده از رنگ‌های پاستیلی گزینه مناسبی است. برای اینکه یک محیط الهام بخش و زیبا را تجربه کنید استفاده از رنگ‌های روشن و تیره هم برای کاغذ دیواری جذابیت زیادی دارد.

شما می‌توانید برای انتخاب بهترین طرح‌ها و کاتالوگ کاغذ دیواری به سایت شرکت ابنیه سازان هونام مراجعه کنید.

درب ضد سرقت لولا محور با درب پیوت سفارش طراحی و ساخت درب لولا محور

۴ بازديد

یکی از محبوب‌ترین درب‌های مورد استفاده برای ساختمان درب ضد سرقت لولا محور با درب پیوت سفارش طراحی و ساخت درب لولا محور است که دایره حرکت آن بسیار وسیع و گسترده به شمار می‌رود.

درب‌های لولا محور مزایای زیادی دارد و برای فضاهای لابی به کار می‌رود. در این نوع درب‌ها لولای پیوت یا پاشنه‌ای به کار رفته است که کیفیت بالایی دارد و موجب می‌شود تا باز شوی درب تا دو متر هم دسترسی داشته باشند. جنس این نوع درب‌ها اغلب از جنس چوب بلوط، گردو و راش ساخته می‌شود که زیبایی بی‌نظیری به درب ضدسرقت می‌بخشد.

درب لولا محور بسیار برای اسباب کشی گزینه مناسبی به شمار می‌رود و حتی برای فضاهای بیرون هم به کار می‌رود. درب‌های لولا محور یا پیوت از قفل‌های فولادی قنلادی تشکیل شده است که بسیار ایمن و مستحکم است.

البته برای فضای باز ار درب‌های ضدسرقت فلزی، SPL، سرامیکی و... استفاده می‌شود که مقاومت بیشتری در مقابل گردوخاک، تغییرات آب‌وهوایی دارند. کیفیت این سبک‌ از درب‌های لولا محور بالاست و بسته به نوع ابعاد و جنسی که سفارش می‌دهید قیمت متفاوتی دارند.

درب‌های لولا محور یا لولا پروانه‌ای برای محیط‌های کوچک کاربرد ندارد و به همین دلیل باید در فصاهای گسترده‌تر به کار رود. شرکت ابینه سازان هونام یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید درب‌های ضد سرقت است که نمونه کارهای خارجی را تولید می‌کند و با ابعاد و جنس مورد نظر قابل سفارش‌سازی است.

کابینت آشپزخانه کوچک ۵ متری و ۸ متری ام دی اف و هایگلاس

۲ بازديد

حتما شما هم یک خانه کوچک دارید و به دنبال کابینت آشپزخانه کوچک ۵ متری و ۸ متری ام دی اف و هایگلاس هستید.این سبک از کابینت‌های جذاب و زیبا بسیار مناسب برای محیط‌های کوچک و آشپزخانه‌های آرپارتمانی هستند.

طرح‌های خلاقانه زیادی برای چنین محیطی وجود دارد که می‌تواند دکوراسیونی زیبا و جذاب در آشپزخانه فراهم کرد. دو طرح رایج و مورد توجه اغلب مردم به صورت U و L است که چیدمانی دوست‌داشتنی و خاص را فراهم می‌کند.

سبک‌ یو به عنوان کابینت‌های دورتادورر آشپزخانه است و شباهت بیشتری به یو دارد و همه چیز کنار هم قرار می‌گیرد. اما کابینت‌هایی با سبک ال در کنار هم قرار می‌گیرند

در آشپزخانه‌های کوچک از اپن به جای میز استفاده می‌شود تا جای کمتری را اشغال کند و دیگر دردسری برای صرف غذا وجود نداشته باشد.

انتخاب جنس ام دی اف و هایگلاس برای کابینت از جمله بهترین گزینه به شمار می‌رود و برای انواع سبک‌ها بسیار پرکاربرد است. سطح کابینت‌های هایگلاس بسیار براق است و زیبایی محیط را افزون می‌کند.

شما می‌توانید به شرکت ابنیه سازان هونام سربزنید و انواع پروژه را ببینید.