درب ضد سرقت لولا محور با درب پیوت سفارش طراحی و ساخت درب لولا محور

۴ بازديد

یکی از محبوب‌ترین درب‌های مورد استفاده برای ساختمان درب ضد سرقت لولا محور با درب پیوت سفارش طراحی و ساخت درب لولا محور است که دایره حرکت آن بسیار وسیع و گسترده به شمار می‌رود.

درب‌های لولا محور مزایای زیادی دارد و برای فضاهای لابی به کار می‌رود. در این نوع درب‌ها لولای پیوت یا پاشنه‌ای به کار رفته است که کیفیت بالایی دارد و موجب می‌شود تا باز شوی درب تا دو متر هم دسترسی داشته باشند. جنس این نوع درب‌ها اغلب از جنس چوب بلوط، گردو و راش ساخته می‌شود که زیبایی بی‌نظیری به درب ضدسرقت می‌بخشد.

درب لولا محور بسیار برای اسباب کشی گزینه مناسبی به شمار می‌رود و حتی برای فضاهای بیرون هم به کار می‌رود. درب‌های لولا محور یا پیوت از قفل‌های فولادی قنلادی تشکیل شده است که بسیار ایمن و مستحکم است.

البته برای فضای باز ار درب‌های ضدسرقت فلزی، SPL، سرامیکی و... استفاده می‌شود که مقاومت بیشتری در مقابل گردوخاک، تغییرات آب‌وهوایی دارند. کیفیت این سبک‌ از درب‌های لولا محور بالاست و بسته به نوع ابعاد و جنسی که سفارش می‌دهید قیمت متفاوتی دارند.

درب‌های لولا محور یا لولا پروانه‌ای برای محیط‌های کوچک کاربرد ندارد و به همین دلیل باید در فصاهای گسترده‌تر به کار رود. شرکت ابینه سازان هونام یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید درب‌های ضد سرقت است که نمونه کارهای خارجی را تولید می‌کند و با ابعاد و جنس مورد نظر قابل سفارش‌سازی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.