کابینت آشپزخانه مدرن اروپایی و ایتالیایی

مطالب شرکت ابنیه سازان هونام

کابینت آشپزخانه مدرن اروپایی و ایتالیایی

۳ بازديد

یکی از مدل‌های پرطرفردار و محبوب می‌توان به کابینت آشپزخانه مدرن اروپایی و ایتالیایی اشاره کرد. کابینت آشپزخانه مدرن سبک‌‌ها و طرح‌ها متنوعی دارد و بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. سبک‌های اروپایی و ایتالیایی از جمله محبوب ترین سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه است که بسیار به روز و امروزی محسوب می‌شود. 

در سبک مدرن بیشتر از طرح‌های ساده و مینیمال استفاده می‌شود و هر چقدر دکور خلوت‌تر باشد جذابیت بیشتری دارد. استفاده از ترکیب شیشه،‌ چوب در ساخت انواع ویترین کابرد دارد و یک فضای دوست‌داشتنی را در محیط آشپزخانه فراهم می‌کند. به همین دلیل دقت به جنس کابینت هم کاربرد دارد. 

البته در طرح‌های نئوکلاسیک هم از سبک‌های مدرن استفاده می‌شود و رنگ‌های ساده و یک‌دست به کار می‌رود. از جمله کابینت‌های اروپایی می‌توان به طرح‌های فرانسوی و ایتالیایی اشاره کرد که مهد هنرهای مدرن به حساب می‌آید. 

طرح‌های کابینت ایتالیایی با طرح‌های ساده و برش‌های کمتر در کابینت زیبایی زیادی را به آشپزخانه هدیه می‌کند. کابینت‌های مدرنی که به صورت یک‌دست و هماهنگ به هم متصل شده‌اند و به صورت یک‌دست و تمیز در می‌آید. البته سبک‌های ایتالیایی اغلب با MDF و ملامینه ساخته می‌شود. 

کابینت‌های فرانسوی با جزیره‌های متحرک در آشپزخانه کاربرد دارد و سبکی هنری و جدید به شمار می‌رود.در این سبک از نئوکلاسیک و مینیمال ترکیه‌ای استفاده شده است و گاز‌های روکار مثلثی شکل در کنار سینک ظرفشویی قرار می‌گیرد. اغلب در این طرح از چوب‌های طبیعی استفاده می‌شود. 

شما می‌توانید برای دیدن انواع پروژه‌ها به سایت شرکت ابنیه سازان هونام مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.