انواع درب لابی، مدرن و کلاسیک، تک لنگه و دو لنگه و شیشه خور

۲ بازديد

گزینه‌های زیادی برای انتخاب درب لابی وجود دارد. انواع درب لابی، مدرن و کلاسیک، تک لنگه و دو لنگه و شیشه خور درب لابی به عنوان بخش مهم و جذاب ساختمان مورد اهمیت و توجه قرار می‌گیرد. درب‌های لابی تنوع بالایی دارند و می‌توانید به صورت سنتی یا مدرن آن را انتخاب کنید. در ابتدای ورود به ساختمان فضای لابی مورد توجه قرار می‌گیرد و براساس دکور مدنظر می‌توان آن را بیچیند.

درب‌های لابی از متریال متنوعی ساخته می‌شوند مانند چوب، فلز یا شیشه که جذابیت محیط را افزایش می‌دهند. اغلب درب‌ لابی چوبی از جنس راش، گردو، بلوط است و می‌توان رنگ‌بندی آن را انتخاب کرد.

همچنین درب‌های چوبی حس طبیعی و زیبایی بیشتر به محیط می‌بخشد و یک فضا دوست‌داشتنی را فراهم می‌آورد. درب‌های ضد سرقت در بخش لابی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان از آن بهره گرفت. درب لابی هم موجب زیبایی محیط می‌شود و هم امنیت ساختمان را تامین می‌کند. بنابراین استحکام و کیفیت آن اهمیت فراوانی دارد و باید به آن دقت کرد.

درب ضد سرقت لابی از به صورت دو لنگه اغلب برای فضاهای بزرگتر استفاده می‌شود و نیاز به محیط بزرگتری نیز دارد. گاهی از درب‌های شیشه‌خور برای لابی استفاده می‌شود که اغلب در دکوراسیون مدرن گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

شما می‌توانید برای انتخاب و خرید انواع درب لابی به شرکت ابنیه سازان هونام مراجعه کنید و از انواع پروژهای آن دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.